Home / انٹر نیشنل / چائنہ کا مقابلہ کرنے کے لیے امریکہ اپنے بحری فوج میں 500 بحری جہازوں کا اضافہ کرے گا

چائنہ کا مقابلہ کرنے کے لیے امریکہ اپنے بحری فوج میں 500 بحری جہازوں کا اضافہ کرے گا

تحریر

مظفر علی جنگ

سکریٹری برائے دفاع مارک ایسپر نے کہا ہے کہ امریکی بحریہ کو آنے والے عشروں میں چین پر سمندری برتری کو یقینی بنانے کے لئے اپنے بیڑے میں 500 سے زیادہ جہازوں کی ضرورت ہوگی۔

یہ نتیجہ ڈپٹی ڈیفنس سکریٹری ڈیوڈ نورکویسٹ کی زیرقیادت نیول نیول فورس پر ہونے والی اسٹڈی میں نکالا گیا ہے ، جسے حال ہی میں ایسپرتک اس اسٹڈی کو پہنچایا گیا تھا۔

ایسپر نے واشنگٹن ، ڈی سی میں سنٹر برائے اسٹریٹجک اینڈ بجٹری اسسمنٹ ( Center for Strategic and Budgetary Assessments ) کے بارے میں ریمارکس کے دوران کہا ، “چینی کمیونسٹ پارٹی اپنی مسلح افواج کی جدید کاری کو 2035 تک مکمل کرنے اور 2049 تک عالمی سطح پر فوج کھڑی کرنے کا ارادہ رکھتی ہے۔” بیجنگ ریاستہائے متحدہ کے بحریہ کے ساتھ برابری حاصل کرنا چاہتا ہے ، اگر کچھ علاقوں میں ہماری صلاحیتوں سے تجاوز نہیں کیا جاتا ہے اور متعدد دیگر لوگوں میں ہمارا مقابلہ ختم کرنا چاہتا ہے

ایسپر نے مستقبل کے بیڑے “بیٹل فورس 2045” کے لئے اپنا وژن بتایا۔

بیٹل فورس 2045 میں 500 سے زیادہ پائلٹ اور بغیر پائلٹ بحری جہازوں کی متوازن بحریہ کا مطالبہ کیا گیا ہے۔ “مزید ، ہم 2035 سے پہلے 355 روایتی جنگی قوت جہازوں تک پہنچیں گے – جس وقت [عوام کی جمہوریہ چین] اپنی فوج کو مکمل جدید بنانا ہے۔ اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ ہمارے پاس مالیاتی رکاوٹ کے عہد میں 355 سے زیادہ [پائلٹ] جہازوں تک پہنچنے کے لئے ایک قابل اعتبار راستہ ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ بحریہ کو 70 سے 80 حملہ آور آبدوزوں کی ضرورت ہے.

مالی سال 2021 کے لئے ، ٹرمپ انتظامیہ نے بحریہ کے لئے 207 بلین ڈالر کی درخواست کی ہے ، جن میں سے 19.9 بلین ڈالر جہاز سازی کی طرف جائیں گے۔ اس اکاؤنٹ میں 2 فیصد اضافے سے اس کی متوقع اخراجات میں تقریبا$ 4.1 بلین ڈالر کا اضافہ ہو جائے گا.

کانگریس نے مالی سال 2020 میں جہاز سازی کے لئے تقریبا$ 24 ارب ڈالر مختص کیے تھے۔

User Rating: Be the first one !

About Daily Pakistan

Check Also

بائیڈن 2024 میں بھی صدارتی الیکشن لڑیں گے، ترجمان وائٹ ہاوس جین ساکی

بائیڈن 2024 میں بھی صدارتی الیکشن لڑیں گے، ترجمان وائٹ ہاوس جین ساکی واشنگٹن (ڈیلی …

Skip to toolbar